Monday, December 30, 2013

Saya ada soalan untuk anda...!!!

Tolong jawab dengan penuh keikhlasan:
Apa yang anda dapat daripada simkad prepaid yang anda guna sekarang? Adakah ia liabiliti atau dapat menjana pendapatan kepada anda. Mungkin anda mendapat kadar yang lebih murah dan sms PERCUMA. Namun adakah anda gunakan kesemuanya.....

Jom saya ceritakan tentang kelebihan SimKad ToneExcel :

Pertama:
Anda dapat menjana pendapatan yang berterusan apabila semua atau sebahagian daripada downline anda tambah top-up setiap bulan. Cara pengiraan adalah seperti di bawah :


Maklumat Pembayaran Komisyen di Program ToneExcel:

1. FastTrack Bonus: Setiap seorang yang anda sendiri taja, anda akan diberikan bonus RM20 dan anda boleh taja seberapa ramai yang anda suka, tiada limit. Jika anda menaja dari 1-15hb, bonus akan dibayar pada hujung bulan, jika anda menaja dari 16-31hb, bonus akan dibayar pada 11hb berikutnya. Setiap pembayaran bonus akan di tolak RM3 untuk kos pengurusan.

2. Komisyen Top-up: Setiap orang yang anda taja sendiri, dipanggil Level-1, dan sesiapa yang ditaja oleh Level-1 dipanggil Level-2, begitulah seterusnya. ToneExcel membayar komisyen setiap kali mereka topup sehingga Level-3 dan setiap level adalah infinity. Komisyen topup dari 1-31hb akan dibayar pada 21hb berikutnya. Setiap pembayaran bonus akan di tolak RM3 untuk kos pengurusan.

Komisyen yang dibayar kedalam akaun bank anda adalah:
(Jika kita sendiri top-up dari RM20-RM59)
Level-1 sebanyak 6%
Level-2 sebanyak 3%
Level-3 sebanyak 11%

(Jika kita sendiri top-up dari RM60 dan keatas)
Level-1 sebanyak 10%
Level-2 sebanyak 3%
Level-3 sebanyak 13%

Cara terbaik untuk faham adalah dengan melihat video dibawah ini.

Kedua:
Anda akan dilindungi dengan insuran kemalangan (PA) dari Tune Insurance sebanyak RM100,000. Wow! Dengan satu kelebihan sahaja, ia sudah membezakan dengan telco yang lain. Dulu anda pakai handphone, kalau apa-apa berlaku, ada telco handphone anda nak bagi duit pada anda atau keluarga anda?

Ketiga:
Setiap kali anda topup, anda akan dapat  point dan apabila dikumpulkan boleh ditukarkan kepada tiket kapal terbang AirAsia atau pun dengan Handphone terkini.

Ini contoh point yang anda akan perolehi setiap kali anda topup di kedai topup


atau anda boleh klik disini untuk keterangan lanjut.

Ini pula sebahagian contoh destinasi pelancongan dan point yang diperlukan supaya anda boleh claim tiket percuma tersebut.




atau anda boleh klik disini untuk keterangan lanjut.
Siapa nak bagi? Selama ini ada topup, ada ke dapat point yang boleh bawa anda jalan2 secara percuma.

Keempat :

Anda mendapat diskaun sehingga 30% apabila menginap di Tune Hotel.

Kelima:
Jangan bimbang dengan line coverage. Ini kerana Tone Excel menggunakan rangkaian Tune-Talk dimana ia menggunakan pasarana Celcom, jadi liputan adalah meluas dan tiada masalah. Jadi di mana sahaja ada Celcom, di situ juga ada Tune-Talk.

Keenam:
Anda boleh top-up dimana2 kedai yang jual topup di seluruh Malaysia dan juga secara online. Walaupun TuneTalk masih baru berbanding dengan telco yang lain, tetapi kemudahan untuk mendapatkan Topup adalah setaraf dengan mereka.


Ketujuh:
Anda boleh kekalkan no lama kedalam simkad Tune-Talk ini. Mungkin ada sedang pakai no telipon dari telco yang lain, dan anda sangat sayang no tersebut, anda boleh kekalkan no tersebut kedalam simkad toneexcel ini, asalkan no lama itu diregister dengan nama anda.


***************************************************************************************************************

Boleh daftar PERCUMA dulu di laman web di bawah: 
http://tuneincome.com/jutawan221602
ATAU


Untuk mendapatkan maklumat tambahan, sila ke laman berikut: 

Salam Usahawan 

Ikhlas Daripada : 

Azhar 0111 - 864 8262

1 comment:

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter

Search Our Site

Jom Sertai Komuniti ToneExcel - Jana Wang Guna Telefon Bimbit
×
bloggerDaftar PERCUMA