Tuesday, February 4, 2014

Jika kad SIM saya hilang / rosak, apa yang saya perlu lakukan?   

  1. Membeli simkad penggantian bernilai RM10 di Ibu Pejabat atau Pusat Perkhidmatan / Cawangan anda    
  2. Hantar e-mel ke info@toneexcel.com bersama-sama maklumat berikut :  

Nama: 
Kad Pengenalan / Pasport: 
No Telefon Yang Hilang @ Rosak: (Status mestilah aktif) 
Nombor Siri Simkad Yang Baru : (Perlu didaftarkan & dalam status aktif) 
Sertakan salinan Kad Pengenalan / Pasport: 
SimKad penggantian dibeli dengan siapa: (Nama Agen Terlibat)



***************************************************************************************************************

Boleh daftar PERCUMA dulu di laman web di bawah: 
www.mudah123.com/?ref=3505
ATAU


Untuk mendapatkan maklumat tambahan, sila ke laman berikut: 

Salam Usahawan 

Ikhlas Daripada : 

Azhar 0111 - 864 8262

7 comments:

  1. Di perdalaman mana ada cawangan....

    ReplyDelete
  2. saya ingin tahu lebih lanjut bagaimana saya boleh mendapatkan kembali no.simcard tunetalk yang telah hilang (bersama hpn saya cuma mahu simcard saya sahaja)

    ReplyDelete
  3. No pasport yang lama saya lupa macammana cara ganti no pasport baru

    ReplyDelete
  4. No pasport lama saya, saya lupa, bolehka saya tukar no pasport baru

    ReplyDelete
  5. Sye nak satu sim baru r sebak 6bor lama saya hilang dimana sye blh dapat sim kad tersebut di kawasan bukit tinggi klang selangor

    ReplyDelete
  6. Simkad tune excel sy rosak mcm Mana nak tukar ke sim baru ni?

    ReplyDelete

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter

Search Our Site

Jom Sertai Komuniti ToneExcel - Jana Wang Guna Telefon Bimbit
×
bloggerDaftar PERCUMA