Monday, February 3, 2014

Persoalan ini tidak timbul bagi pelajar IPTA mahupun yang bersekolah menengah..

Namun bagi seorang yang telah lama bekerja dan mulai masuk ke umur 40-an, persoalan ini mulai timbul dan memberi kegusaran dalam hati. Kebimbangan hidup akan merempat apabila duit caruman KWSP telah habis digunakan. Ini tidak termasuk bil-bil perubatan yang mungkin bertimbun-timbun. Adakah anak-anak kita mampu memberi sokongan dan bantuan ketika kita memerlukan pertolongan itu nanti.

Disini saya ingin berkongsi salah satu cara untuk mendapatkan pendapatan sampingan yang berterusan tanpa mengeluarkan modal yang besar.

Dengan menggunakan Simkad TuneTalk - ToneExcel (TTTE) bernilai RM80, anda akan menerima komisyen setiap kali anda sendiri top-up simkad anda dan jika anda memperkenalkan simkad ini kepada rakan-rakan.....maka setiap kali mereka top-up, anda juga akan mendapat dibayar komisyen.....SUNGGUH MUDAH....

Anda hanya perlu maintain penggunaan sebanyak RM20 sebulan untuk menerima pembayaran komisyen terus ke akauan anda, jika penggunaan bulanan adalah RM30, maka anda turut mendapat perlindungan insurans kemalangan diri bernilai RM100,000 secara PERCUMA.

JANGAN tunggu sampai esok, mulakan rangkaian anda lebih awal, perkenalkan simkad TTTE kepada rakan-rakan, semakin besar rangkaian anda....semakin banyak komisyen anda.

"ANDA BUAT, ANDA DAPAT!!!!!!"


Kisah sedih yang tidak seharusnya berlaku kepada kita semua...


***************************************************************************************************************

Boleh daftar PERCUMA dulu di laman web di bawah: 
www.mudah123.com/?ref=3505
ATAU


Untuk mendapatkan maklumat tambahan, sila ke laman berikut: 

Salam Usahawan 

Ikhlas Daripada : 

Azhar 0111 - 864 8262

0 comments:

Post a Comment

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter

Search Our Site

Jom Sertai Komuniti ToneExcel - Jana Wang Guna Telefon Bimbit
×
bloggerDaftar PERCUMA