Wednesday, February 5, 2014

Satu kejutan lagi kita hadapi pada tahun 2014 nie. Baru Masuk bulan Febuari, kita telah mendapat berita yang sangat tidak disukai iaitu kadar premium insurans kenderaan akan naik sebanyak 15% mulai 15 Febuari ini.

Sudahlah kita dibebani dengan kenaikan pelbagai barangan dan perkhidmatan pada awal tahun, kini insurans pulak naik. Adakah kita terpaksa membanting tulang empat kerat ini....

Mungkin kita terpaksa mencari pekerjaan sampingan untuk menampung kenaikan kadar premium ini. Apakah kita terpaksa bekerja 24 jam sehari, 7 hari seminggu.

Maka di sini, saya ingin memberi alternatif untuk menambahkan pendapatan. Telefon bimbit yang ada pada anda walaupun ia sangat canggih, namun ia adalah liabiliti di mana anda perlu membayar perkhidmatan telco yang dilanggan.

Mari kita berubah dengan menggunakan Simkad TuneTalk-ToneExcel, di mana setiap kali anda top-up, anda akan dibayar oleh ToneExcel...Jika downline anda top-up, anda juga akan dibayar komisyen, MUDAH bukan....Jadi jangan berlengah lagi...Semakin besar network anda, makin lumayan komisyen yang akan anda terima.

Sila daftar secara PERCUMA di pautan di bawah....



Boleh daftar PERCUMA dulu di laman web di bawah: 
www.mudah123.com/?ref=3505
ATAU


Untuk mendapatkan maklumat tambahan, sila ke laman berikut: 

Salam Usahawan 

Ikhlas Daripada : 

Azhar 0111 - 864 8262

0 comments:

Post a Comment

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter

Search Our Site

Jom Sertai Komuniti ToneExcel - Jana Wang Guna Telefon Bimbit
×
bloggerDaftar PERCUMA