Friday, November 21, 2014


Kuala Lumpur - Tune Hotels, rangkaian hotel bajet, menyasar untuk menggandakan jumlah pengunjung kepada lapan juta menjelang akhir tahun depan.

Sejak mula beroperasi pada 2007 hingga akhir Oktober lalu, jumlah pelanggannya sudah mencecah empat juta orang.

Sasaran itu selaras dengan rancangannya untuk menggandakan kapasiti penginapannya sebanyak sekali ganda berbanding hampir 4,000 bilik kini.

Pengarah Komersialnya, David Lusteaux, berkata cadangan untuk melipatgandakan kapasiti hotel itu adalah sebahagian daripada aktiviti penjenamaan semula yang mana turut membabitkan pengubahsuaian rekaan dalaman bilik hotel di setiap rangkaiannya.

Tarik golongan muda
Katanya, penjenamaan semula itu dilakukan bagi menarik lebih banyak pengunjung golongan muda yang lebih mengutamakan memetingkan penginapan murah tetapi pada masa yang sama mempunyai gaya sendiri.

"Aktiviti penjenamaan semula ini membabitkan pelaburan beberapa juta ringgit, yang mana ia akan dilakukan secara berperingkat membabitkan semua cawangan di seluruh dunia dalam tempoh lapan bulan.

"Selepas proses penjenamaan ini selesai, pengunjung kami akan menikmati rekaan bilik yang ringkas, moden dan menarik sesuai dengan trend hotel butik yang popular kini," katanya pada sambutan ulang tahun kelima Tune Hotels di sini, semalam.

Sumber : Berita Harian (17 /11/2012)
Oleh : Aizuddin Sapian

Jom Sertai Tone Excel, Daftar PERCUMA di pautan di bawah :

===================================================
JBP ~ Sahabat Emas Anda
Prepaid That Pays ~ Tone Excel

MOHD AZHAR BIN KORDI
Telefon / SMS : 012 - 357 8910
Kod Agen : JBP009 / 02
===================================================

0 comments:

Post a Comment

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter

Search Our Site

Jom Sertai Komuniti ToneExcel - Jana Wang Guna Telefon Bimbit
×
bloggerDaftar PERCUMA